Dzisiaj jest
SCONSILIUM Centrum Szkoleniowo-Doradcze, tel. +48 53 53 53 417
 
 

WYKAZ SZKOLEŃ MEDIALNYCH.

1. Sposoby skutecznej prezentacji.
2. Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych dla pracowników i kadry menadżerskiej.
3. Jak skutecznie kreować wizerunek swój i firmy.
4. Piramida informacyjna i jej praktyczne zastosowanie.
5. Rozmowa telefoniczna w sytuacji kryzysowej.
6. Komunikacja kryzysowa.
7. Komunikacja zewnętrzna.
8. Wystąpienia publiczne.
9. Informacje ważne dla organizacji.
10. Emisja głosu.
11. Autoprezentacja - trening medialny.
12. Dziennikarstwo informacyjne.
13. Media relations.
14. Dziennikarz w świetle prawa - zagadnienia prawne.
15. Wystąpienia publiczne.
16. Kreowanie wizerunku skutecznego managera.
17. Budowanie marki w mediach.
18. Mistrz prezentacji - szkolenia z prezentacji, Power Point  jak i prezentacje produktów, sprzedażowe.

 

WYKAZ SZKOLEŃ ADMINISTRACJA

1.Profesjonalna obsługa klienta w Urzędzie.

2.Public Relations w instytucji publicznej.

3.Komunikacja i współpraca w zespole między pracownikami.

4.Autoprezentacja - kreowanie wizerunku skutecznego urzędnika.

5.Komunikacja interpersonalna, czyli jak odnosić sukcesy w relacjach z innymi.

6.Rozwój osobisty i zawodowy.

 

 

PROWADZĄCY SZKOLENIA

Jacek Cholewiński

cholewinski jacek 01Autor i prowadzący program publicystyczny „Głos Mediów”, program reporterski „Puls Polski” oraz „Panoramę Dnia” w TVP INFO. Prowadził autorskie programy w kanale informacyjnym Polskie Radio 24 (wywiady, analizy, przeglądy prasy, informacje na bieżąco). Jest autorem satyryczno-publicystycznego programu „Nie-poważnie” oraz publicystycznego programu „Dżungla polityczna”, który był emitowany w TVP INFO. Prowadził wieczorny program podsumowujący najważniejsze wydarzenia dnia "Minął dzień" po 22.15 oraz wywiady w "Rozmowie dnia", „Poranku”, programach "Minęła 20-sta" w TVP Info i "Trzeci wymiar" w TVP3 oraz przygotowywał autorskie przeglądy prasy w porannych programach. TVP INFO. Prezentował wiadomości Serwisów Informacyjnych. Prowadził magazyn reporterów "Na celowniku" oraz "Kawa czy herbata" w TVP 1 (2006), gdzie prezentował też autorskie przeglądy prasy. Prowadził program "Z daleka a z bliska" w Telewizji Polonia (2005). Był dziennikarzem "Wiadomości" (od września 2005 r.) i "Panoramy" (2006). Przygotowywał i prezentował wiadomości "Z kraju i ze świata" w Programie Pierwszym Polskiego Radia (2008-2009). Przez 15 lat pracował w Programie Trzecim Polskiego Radia. W 1991 roku współtworzył Redakcję Serwisów Informacyjnych. Przez lata kierował jej pracą. Przygotowywał i prezentował wiadomości w każdym paśmie antenowym. Prowadził magazyn informacyjny "To był dzień" podsumowujący dany dzień (z częścią komentarzową, podczas której z zaproszonymi ekspertami analizował istotę i znaczenie poszczególnych wydarzeń). W trakcie pracy zawodowej współtworzył i prowadził audycje muzyczne, motoryzacyjne i ekonomiczne. W 2009 roku był wicedyrektorem Agencji Informacji TVP ds. programowych odpowiedzialnym za „Wiadomości”, „Panoramę”, „Teleexpress” i Serwisy Informacyjne TVP Info. cholewinski jacek 02Od lat współpracuje z różnymi instytucjami szkoleniowymi m.in. Centrum Szkolenia Polskiego Radia (obecnie Radiową Akademią Umiejętności), przygotowując i prowadząc wykłady oraz ćwiczenia. Był również uczestnikiem kilkudziesięciu szkoleń przygotowanych m.in. przy współpracy instytucji szkoleniowych ze Szwajcarii i Kanady. Szkolenia dotyczyły zarówno warsztatu dziennikarskiego i mechanizmów funkcjonowania mediów, jak i marketingu, promocji, PR, zarządzania, pracy w warunkach zmiany oraz umiejętności radzenia sobie ze stresem. We wrześniu 1999 roku uczestniczył w Ottawie i Toronto w Kanadzie w serii szkoleń dotyczących m.in. wyżej wymienionych zagadnień. Współpracuje z Wyższą Szkołą Zarządzania i Prawa w Warszawie, Wyższą Szkołą Administracji i Biznesu w Gdyni, Wyższą Szkołą Bankową w Poznaniu i Wrocławiu oraz kilkoma firmami szkoleniowymi. Był wykładowcą Polskiego Instytutu Wspierania Mediów. Prowadził szkolenia dotyczące współpracy z mediami, dykcji, autoprezentacji, kreowania wizerunku swojego i firmy, jak również prezentacji m.in. Bakallandu, BRE Banku, Cardiff, Emitela, Fiat Auto Poland, Fiserv, Hollywood S.A., ITI, Komendy Głównej Policji, Krajowej Rady Notarialnej, Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Ministerstwa Finansów, Polskiego Towarzystwa Przesyłu i Rozdziału Energii Elektrycznej, Plast-Pack, Polskich Hut Stali, Siemens Polska, SFD S.A., Służby Celnej, Toyota Motor Poland, Velux oraz rzeczników prasowych różnych firm (m.in. straży pożarnej, straży miejskiej, jak również firm, które dopiero zaczynają budować swoją pozycję na rynku). Pracuje nad medialnym wizerunkiem wyższej kadry menadżerskiej. Współpracuje z firmami PR-owymi – współorganizuje i prowadzi imprezy o bardzo różnym charakterze: spotkania autorskie (Targi Książki w Warszawie), konferencje (Konferencja Kadry w Warszawie), targi (Targi Firm Szkoleniowych w Warszawie), zjazdy firmowe (doroczne spotkania pracowników firmy transportowej Rohlig), spotkania okolicznościowe (Regaty Kulinarne w Augustowie, Mistrzostwa Gotowania w kilku miastach), sportowe (całodzienne, międzynarodowe rozgrywki piłkarskie firmy Wyeth oraz imprezę wieczorną – całość po angielsku), pokazy mody, premiery, otwarcia i prezentacje. Jest człowiek aktywnym – nurkuje, żegluje (pasjonuje się wszystkim, co jest związane z wodą), lata na paralotniach, jeździ na nartach, motocyklach itd. Był redaktorem naczelnym Magazynu Nurkowego NitroX. Ukończył Państwową Wyższą Szkołę Teatralną (obecnie Akademię Teatralną) w Warszawie. Urodził się w Warszawie, 14 lutego 1971 roku.