Dzisiaj jest
SCONSILIUM Centrum Szkoleniowo-Doradcze, tel. +48 53 53 53 417
 
 
Szkolenie dla barberów – obsługa klienta, bezkonfliktowa współpraca z mediami
 
 
1. Barber to moda, zawód i konieczność – jak wykorzystać te atuty, zwłaszcza gdy moda   przeminie?  Jak zminimalizować skutki zmieniającej się mody?
2. Magiczne słowa i ich znaczenie w obsłudze klienta – zwłaszcza klienta zdenerwowanego. Znaczenie dokładnego rozpoznania jego potrzeb.
3. Przychodzi wściekły klient... Diagnoza z powodu reklamacji czy problemu, sposób rozwiązania i sposoby zachowania zimnej krwi.
4. Klient ma zawsze rację, ale czasami nie wie, że jego racja jest zupełnie inna niż ją przedstawia – umiejętności mediacyjne i podstawy psychologii. Gdy winni jesteśmy my – co wtedy?
5. Kłopoty z mediami – kiedy pojawiają się media, co wtedy zrobić i jak sobie z nimi poradzić. Postępowanie w przypadku prośby o wywiad w sprawie np. najmodniejszej brody i w przypadku skargi klienta do mediów na niewłaściwe wykonanie usługi.
6. Metody bezgotówkowej reklamy swoich usług – przykłady praktyczne.
7. Jakość obsługi to nie tylko doskonały końcowy efekt. Co jeszcze jest ważne? Uśmiech!
8. Pytania.
 
 
 
Kadra szkoleniowa:
 

36961273 1936061256461303 6969354370777350144 n

mgr Mariusz Kwaśniewski

Absolwent wydziału historii na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przez 25 lat był dziennikarzem i prezenterem Polskiego Radia Merkury Poznań, odpowiedzialnym za autorskie programy muzyczne stacji. Uczestniczył także w życiu muzycznym Poznania w organizowaniu i prowadzeniu kilkunastu pierwszych finałów Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przez sceny Klubu Eskulap, poznańskiej Areny i Centrum Kultury Zamek w ramach WOŚP przewinęło się ponad kilkuset wykonawców.
Działał  w Teatrze Biuro Podróży. Później, przez wiele lat współpracował z TVP, gdzie między innymi prowadził programy dla TVP Polonia i TVP3. Przez kilka lat współpracował także z redakcją Głosu Wielkopolskiego na łamach, którego zamieszczał wywiady z muzykami i recenzje z koncertów.